Több mint egy évtizedes működés után megújult Magyarország legnagyobb közösségi gasztro-portálja, a Nosalty. A receptmegosztó oldalt nem csak külsőleg, hanem tartalmilag is új alapokra helyezték azzal a nem titkolt céllal, hogy a magazinos, lifestyle tartalmak kerüljenek előtér-be. Így a letisztultabb oldalon többet találkozhatunk ezentúl a legfrissebb hazai és nemzetközi gasztrohírekkel, trendekkel, különböző összeállításokkal, interjúkkal és videós kontentekkel.
A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult receptmegosztó közösségi platformként, mára azonban a receptoldalból egy meghatározó online magazinná nőtte ki magát, ahol a sütés és főzés mellett nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy folyamatosan informálják, edukálják a látogatókat.
Népszerűségéhez évek alatt nagyban hozzájárult a folyamatos tartalmi megújulás is, legyen szó akár videós receptekről, a főzés élményét segítő alapanyag kalkulátorról, vagy akár olyan nagysikerű rovatokról, mint például a tavaszi karantén-létre reagáló #HÁZIMENZA csoportról.
“Bár a Nosalty-t gasztronómiai siteként definiáljuk, valójában egy gasztronómiához kapcsolódó lifestyle oldal, ami a közösség erejétől működik. Erre jó példa volt a tavaszi karantén alatt indult #HÁZI-MENZA elnevezésű kezdeményezésünk is, amit egy mentőövként, közösségi csoportként indítottunk a Facebookon, majd nagyon hamar a pandémia időszakának legnépszerűbb és legkreatívabb gasztroplatformja lett, ahol bárki bemutathatta és megoszthatta, hogy milyen receptekkel és otthoni ételkölteményekkel mentette meg a home office és a digitális oktatás napjait, vagy csak egyszerűen milyen fogásokkal próbálta átvészelni a bezártságot” – emlékezett vissza Hering András, a Nosalty főszerkesztője.
Gasztro- és lifestyle tartalmaké lesz a főszerep
Az oldal vezetőinek nem titkolt célja, hogy a megújulással a Nosalty továbbra is a legmeghatározóbb gasztronómiai portál maradjon Magyarországon.
“Először is szeretnék köszönetet mondani azoknak, akik részt vettek ebben a megújulásban, nagy munka volt. Ez a technológiai, tartalmi és grafikai frissítés nem a vége valaminek, hanem egy egészen új történet kezdete. Eddig is piacvezető, innovatív és fogyasztóbarát márkaként ismert meg minket az olvasótáborunk, valamint a hirdetőink is. A mostani fejlesztésnek köszönhetően még gyorsabban, egyszerűbben tudunk majd reagálni a felhasználóink és a piac igényeire, így örömmel tekintünk a következő időszakra. Rengeteg izgalmas dologgal készülünk!” – nyilatkozta Krankovics Béla, a Nosalty brand managere.
A Nosalty a hazai gasztrosite-ok között továbbra is élen jár a videós megoldásokban, túlmutatva a klasszikus receptvideókon. Olyan nagysikerű rovatokat indítottak el, mint például a nagymamák titkos receptjeit népszerűsítő NagyiProjekt, a cukrászat iránt fogékony nézőket megcélzó CUKOR-SOKK, az autentikus olasz tésztafogásokra szakosodott Azta’Pasta, az ínyenceknek szóló Látvány-konyha, illetve az ismert emberek vendégszereplésével futó EgySztárÉtel, az Umbrella Budapesttel koprodukcióban készült Alaplé című konyhai kisokos, vagy a koronavírus okozta kritikus éttermi helyzetre reflektáló Hogyan tovább? néven futó videósorozat.
Hering András úgy zárta: “A saját gyártású recept- és gasztrotartalmaink mellett a Nosalty alapvetően még mindig egy kreatív közösségről szól, ahol bárki megoszthatja kedvenc receptjét. Arra törekszünk, ami maga a gasztronómia, az otthonfőzés és közös étkezések lényege is: összehozzuk az embereket, családokat, barátokat, a különböző kultúrákat és hagyományokat, kapcsolódási pontot adunk, ezáltal nyitottabbá és figyelmesebbé válunk egymásra és a világra is.”