iskolai teljesítmény
Ez is hatással lehet a későbbi jobb osztályzatokra
Számos tényező befolyásolja az iskolai teljesítményt - csak néhány ezek közül a tanítás módja, az egyéni igények, hogy ezek hogy közelítenek a tanítás módjához, a szülők, a társadalmi-gazdasági háttér.Ilyen hatással van a gyerekre a szülő reakciója a jegyekre
Hogy reagáljon a szülő, ha a gyermeke rosszabb eredményt ért el egy dolgozaton, mint amire mindketten számítottak?Akik nem reggeliznek, rosszabbul teljesítenek az iskolában
Azok a diákok, akik általában nem reggeliznek, rosszabbul teljesítenek az érettségin, mint azok, akik rendesen megeszik a reggelijüket - erre az eredményre jutott egy brit kutatás.Befolyásolja az étrend, hogyan teljesít az iskolában a gyerek
Azoknál a gyerekeknél, akik nem kapnak otthon kellően tápláló ételeket, jól megfigyelhető az iskolai teljesítmény romlása - olvasható egy kutatásban.Ha túldicséred, akkor is rosszul teljesít
Állandóan dicséred a gyereked? Gondold újra. Legalábbis arra figyelmeztet egy kutatás eredménye, hogy a dicséret is lehet kontraproduktív.Nem minden koraszülött teljesít rosszabbul, sőt
A Northwestern Egyetem Feinberg Orvosi Iskolájának kutatói dr. Craig Garfield vezetésével 1,3 millió csecsemőt kísértek figyelemmel, akik 1992 és 2002 között születtek Floridában.Romlik a gyerek teljesítménye? Ez is lehet az oka
A pajzsmirigyzavarok igen változatos tüneteket produkálnak, és sokszor olyannyira apró figyelmeztető jelei vannak, hogy az ember könnyen átsiklik rajtuk.A szülő is tehet érte, hogy jó matekos legyen a gyerekéből
Szakemberek szerint a korai matematikai készségek talán még az írástudásnál is fontosabbak, és nagyobb mértékben meghatározzák a gyermek későbbi iskolai teljesítményét, sőt majd a felnőttkori fizetését is.A 41. hétre született gyerekek okosabbak, de hajlamosabbak is bizonyos betegségekre
Jobban teljesítenek az iskolai teszteken azok a gyerekek, akik egy héttel többet töltöttek a méhen belül, mint társaik. Ugyanakkor ennek is megvan az ára: a terhesség 41. hetében született gyerekek körében gyakoribbak a testi fogyatékosságok.Aki az oviban “problémás”, az iskolában is az lesz?
Azok a gyerekek, akik 5-6 éves korukban szociálisan és viselkedési szempontból éretlenek, az általános iskolában negyedikes korukig számos hátrány éri őket - derült ki egy amerikai kutatásból.Pár hét is számít!
Egy tanulmány szerint a 34. és 37. hét között világra jövő csecsemők több fejlődésbeli lemaradással néznek szembe, mint időre született társaik, és ez iskolai teljesítményüket is befolyásolhatja.