Az innovatív csomagolásmentes kozmetikai termékeiről – mint például a fürdőbombákról, szilárd samponokról és szappantömbökről – ismert márka legújabb kollekciójának célja, hogy a vásárlókat arra ösztönözze, hogy legyenek tudatosabbak, gondoljanak a tengerre, és válasszák a műanyagmentes alternatívákat.
A Paramount SpongyaBob Kockanadrág: Operation Sea Change globális óceánvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezésének támogatására – amely tavaly indult útjára – a Lush és a Paramount közösen álmodta meg és hozta létre 6 új, szórakoztató és magával ragadó kádfürdős-, zuhanyzós- és bőrápolási termékekből álló kollekcióját, hogy a testápolási rutin több lépését is lefedje.
“Az, hogy a Lush-sal egy ennyire kreatív, szórakoztató műanyagmentes kollekciót alkothattunk meg, remek lehetőséget ad arra, hogy a SpongyaBob Kockanadrág: Operation Sea Change akciónk még nagyobb figyelmet kaphasson” – mondta Veronica Hart, a Paramount Consumer Products & Experiences globális franchise-tervezésért és fogyasztói termékek marketingjéért felelős alelnöke. “A SpongyaBob Kockanadrág vibráló világa tökéletesen illik a Lush színpompás arculatához, így nagyon örülünk, hogy együtt dolgozhatunk, és közösen hívhatjuk fel a figyelmet erre a problémára.”
A Lush mindig is a szilárd, műanyagcsomagolás-mentes, úgynevezett pucér termékek híve volt. Mo Constantine, a Lush társalapítója és termékfeltalálója fejéből pattant ki a kozmetikai iparban napjainkban is használatos samponkorongot 1987-ben és a fürdőbombát 1989-ben. A Lush forradalmasította a hagyományos szappantömböket is, miután az 1980-as években bevezette a kézzel történő szappanöntési módszert, mindezt 100%-ban állati zsiradékmentes bázis felhasználásával.
Nyitókép: Getty Images