A közel négyszáz gyermek és nevelőszülői családjaik megemelkedett költségeivel egyidőben az adományok csökkenése nehéz helyzetbe hozta az alapítványt, ezért minden segítség különösen fontos számukra. A P&G elkötelezett a helyi közösségek és civil szervezetek támogatása iránt, különös figyelmet fordítva a nehézsorsú gyermekek és családok megsegítésére, és mindent megtesz, hogy ott és azzal segítsen, ahol és amire a legnagyobb szükség van. A vállalat ezért az elmúlt hetekben több mint hatezer csomag Pampers pelenkát juttatott el az SOS Gyermekfalu részére, hogy ezzel hozzájáruljon a legkisebbek személyes higiéniájának és kényelmének biztosításához.
Az SOS Gyermekfalvak a világ 136 országában biztosít családot a szülők nélkül élő gyerekeknek. Többségük elhanyagolás, bántalmazás, a szülők szenvedélybetegsége, betegsége vagy halála miatt került az SOS-be. Az SOS Magyarországon közel 400 gyereknek nyújt szerető és biztonságos otthont nevelőszülői családokban. Fejlesztőpedagógus, pszichológus és különböző szakemberek a nevelőszülővel közösen azon dolgoznak, hogy a gyermekek feldolgozzák az őket ért traumákat, és behozzák esetleges lemaradásaikat.
“A gyermekek sokszor közvetlenül a kórházból érkeznek hozzánk, pár naposan, vagy családból emelik ki őket, amikor még totyogó korban vannak – mondta Romet-Balla Ágnes, az alapítvány adománygyűjtési igazgatója. – Vannak nevelőszülői családok, ahol egyszerre több 0-3 éves kisgyermek is él, ott rengeteg pelenka fogy napi szinten is. A Procter&Gamble és a Pampers adománya az összes nálunk élő kicsi számára közel egy hónapra elegendő pelenkát biztosít, ami óriási segítség a családoknak.”
50 millió a rászorulóknak
A koronavírus okozta járványügyi veszélyhelyzet elrendelését követően a Procter&Gamble globális és helyi vállalatai azonnal összefogtak, hogy a kialakult helyzetben a lehető legnagyobb támogatást nyújtsák partnerszervezeteik számára. A legutóbbi Pampers adomány mellett az elmúlt fél évben több mint 180 raklapnyi, közel 50 millió forint összértékű termékadományt juttattak el a Magyar Vöröskereszt, az UNICEF, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, valamint a vállalat csömöri és gyöngyösi gyáraihoz kapcsolódó helyi közösségek, civil szervezetek és környékbeli kórházak számára.
“Az elmúlt időszak a vállalat 29 éves magyarországi életében példanélküli volt az egy hónapra jutó adományozott termékek mennyiségét tekintve – mondta Krubl Yvette, a vállalat kommunikációs vezetője. – Nem tudjuk megjósolni, hogyan és mikor ér véget ez a globális válság, de elkötelezettek vagyunk, hogy részt vegyünk a megoldásban. Fontosnak tartjuk, hogy ebben az elhúzódó, nehéz helyzetben folyamatos és állandó támogatást tudjunk nyújtani a rászorulóknak és az őket segítő civil szervezeteknek. Ez egy hosszútávú elköteleződés részünkről, nem az első és nem is az utolsó segítség. Azt gondolom, ez a minimum, amit egy nagyvállalat megtehet.”
A Procter & Gamble-ről: A vállalat portfoliója az egyik legerősebb a világon olyan megbízható, minőségi és vezető márkákkal, mint az: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. A P&G csapata mintegy 70 országban van jelen világszerte. A P&G-ről és termékeiről szóló legfrissebb hírekért és részletes információért látogasson el a http://www.pg.com oldalra. További információkért kövessen minket közösségi média oldalaink valamelyikén: Twitter, LinkedIn, Instagram, Facebook
Forrás: Open Communication