reklám és gyerek
Ezért károsak a gyerekek számára a reklámok
Nem csak azért károsak a reklámok a gyerekekre, mert birtoklásra, fogyasztásra ösztönöznek. Olyan módokon is kedvezőtlen hatást gyakorolnak, amelyekre előre nem is gondolnánk.A reklámok hatására többet nassolnak az ovisok
Egy friss kutatás szerint azoknak az óvodásoknak a körében, akik rendszeresen nézik a Szezám utca című sorozatot és így az azt megszakító reklámokat is, megnőtt az ott hirdetett sós rágcsálni valók fogyasztása.Kinek hisz a gyerek?
A Texasi Egyetem kutatói azt vizsgálják, hogyan értékelik a gyermekek az információkat a problémamegoldás és a kritikus gondolkodás céljából. A kutatással a fiatalokat célzó félrevezető reklámtevékenység ellen próbálnak fellépni.A reklámok szerepe a gyerekek elhízásában
Az American Journal of Public Health című folyóiratban megjelent tanulmány a televíziónézés és a gyerekkori elhízás közötti összefüggéseket tárgyalja.A reklám meggyőzi az ovisokat is!
Napjainkra a gyerekek is a fogyasztói társadalom részei lettek, hiszen ők is pénzzel rendelkező vásárlók, így az élelmiszeripari cégek és a média célpontjai.