
reklámok


Ezért károsak a gyerekek számára a reklámok
Nem csak azért károsak a reklámok a gyerekekre, mert birtoklásra, fogyasztásra ösztönöznek. Olyan módokon is kedvezőtlen hatást gyakorolnak, amelyekre előre nem is gondolnánk.
A popsztárok gyakran tukmálnak egészségtelen ételeket a gyerekekre
Katy Perry, Justin Timberlake, Maroon 5: csak néhány azok az amerikai pop csillagok közül, akik több millió dollárt kerestek azzal, hogy arcukat adták cukorban gazdag, alacsony tápértékű élelmiszerek reklámkampányaihoz.
A reklámok szerepe a gyerekek elhízásában
Az American Journal of Public Health című folyóiratban megjelent tanulmány a televíziónézés és a gyerekkori elhízás közötti összefüggéseket tárgyalja.
Megvegyem neki, amit kér?
A gyerekeknek szóló tévéreklámok roppant meggyőzőek: a kicsik szeretnék megkapni azokat a holmikat, édességeket, amiket kedvenc műsoraik előtt és után látnak. Mit tehet a szülő?
A reklám meggyőzi az ovisokat is!
Napjainkra a gyerekek is a fogyasztói társadalom részei lettek, hiszen ők is pénzzel rendelkező vásárlók, így az élelmiszeripari cégek és a média célpontjai.