Család

Enyves kezű szállóvendégek: „Ezeket a tányérokat én is elhoztam volna!”

A hír, mely szerint az alsópáhoki családi paradicsomként aposztrofált szállodából pár nap alatt lába kélt több mint húsz egyedi tervezésű gyerektányérnak, nemcsak a hotel munkatársait kavarta fel.
2024. Augusztus 26.

Mint ahogy arról mi is beszámoltunk, az Alsópáhokon található Kolping Hotelben fájó szívvel döntöttek úgy, hogy az étteremben használatos tányérok közül visszaveszik az egyedi tervezésű, kiváló minőségű porcelánból készült étkészletet, néhány nap leforgása alatt ugyanis egyszerűen „nyoma veszett” a mutatós daraboknak.

Enyves kezű szállóvendégek: „Ezeket a tányérokat én is elhoztam volna!”

A hotelbe látogató gyerekek kiruccanását Bobó figurája teszi még emlékezetesebbé, az ott dolgozók pedig álmodtak egy nagyot: úgy gondolták, hogy Bobó az étkészletről is rámosolyghatna a kis vendégekre. Több fordulós tesztelés után találtak rá arra a német porcelánkészítőre, ahonnan megrendelték az egyedi tervezésű grafikával ellátott tányérokat, bögréket és kistálakat, amikből első körben 50 darabot rendeltek.

Nagy izgalommál várták, hogy fogadják majd a gyerekek a különleges Bobós étkészletet, arra azonban nem számítottak, amivel a nagy bevetést követő napokban szembesültek. Az 50 készletnek csaknem fele egyszerűen eltűnt, hiába várták vissza azokat a konyhára. 

A hotel szomorú szívvel látta be, hogy az örömszerzés végül nekik okozott meglepetést, csak épp nem olyat, amilyet reméltek. A tányérkák így be is fejezték a pályafutásukat az étteremben, ám akinek annyira tetszenek, hogy szeretnék hazavinni, a szállodában megvásárolhatja a teljes készletet.

„Ezeket a tányérokat én is elhoztam volna” 

A kommentek nemcsak a Kolping Hoten Facebook-bejegyzése alatt gyűltek szép számmal, hanem a Gyerekszoba oldalán is.  Az egyik hozzászóló szerint a történteken sajnos nincs mit csodálkozni: mint írja, nekik családi apartmanházuk van, ahol rendszeresen pótolni kell bizonyos tárgyakat.

A törölközők, hajszárítók, elosztók, bornyitók, zöldséghámozók a leginkább kelendők. Na, meg a LED izzók!  

Ezután a többi, szállásadással foglalkozó olvasónk folytatta a sort: „Csatlakozom, nálunk ugyanez megy. Ha témánál szeretnénk maradni, nálunk a sokadik Ikeás gyermek étkészlet és 12 kanál tűnt el nyomtalanul.” 

Zsuzsi meglátása sem sokkal szívderítőbb: „Én nem értem, min csodálkoznak. Ez teljesen várható volt. Nálam a sima poharakat is ellopják napi szinten. Amikor régebben egy nagyon menő helyen dolgoztam (hotel), ott átvizsgálták a vendégek csomagjait távozáskor.” Az általa javasolt módszer valóban hatékony lehet a „szarkák” ellen, de biztos, hogy sok kellemetlen helyzetet szülne, ha az itthoni családbarát hotelekben bevezetnék ezt a gyakorlatot.

Enyves kezű szállóvendégek: „Ezeket a tányérokat én is elhoztam volna!”

Hozzájuk csatlakozott Tímea, aki különös tapasztalatról számolt be a vendég oldalról: „Akkor már értem, miért nézett úgy az apartman tulaja ránk,mint egy ufóra, amikor eljövetelkor ki akartuk fizetni a poharat, amit véletlen összetörtünk. Rettentő szomorú, hogy ilyesmit lopnak az emberek.” 

Ahogy a Kolpingba járóknak, úgy Évának is megtetszett egy klassz kiegészítő a szállóban, ahol járt, a tetszetős holmi azonban szigorúan fizetés után landolt a bőröndjében: „Egyszer egy sokcsillagos hotelben – mert nem akartam lenyúlni – akartam venni egy olyan hengerpárnát huzattal anyukámnak ajándekba, amilyen a szobában is volt. Csak néztek rám a recepciósok, ilyet még senki nem kért soha. Nem volt egyszerű, de megoldották.” 

Névrokona, egy másik Éva az előtte szólókhoz hasonlóan nem rejtette véka alá a véleményét, ami viszont meglehetősen kilóg a sorból: „Ezeket a tányérokat én is elhoztam volna” – majd amikor a megrökönyödött Facebookozók azt kérdezték, ezt mégis miért tenné, egyszerűen annyit felelt, hogy szuvenírként. 

Mondanunk sem kell, hogy őszinte megnyilvánulásáért ő is kapott aztán hideget, meleget…

Nyitókép: Getty Images + Kolping Hotel