Natalie Hullnak abból lett elege, hogy két kisfia folyton elvesztette a zokniját, a mosógépből rendre csak fél pár került elő, a zoknihiány pedig lassan túl nőtt az angol családon. Aztán egyszer csak kipattant a nagy ötlet Natalie fejéből: nadrágba varrt zoknikat kezdett el gyártani.
„Kerestem egy megoldást az interneten, de amikor nem találtam, jött a villámcsapásszerű ötlet, hogy megtervezzem a sajátomat” – mesélte a BBC-nek Natalie, aki épp szüneteltette karrierjét, ezért úgy érezte, hogy a vállalkozás indítása olyasmi, amit össze tud egyeztetni gyermekeire fordított idővel.
Natalie így emlékezett vissza: „Nem tudom, mi volt az én két gyerekemmel, de állandóan lerúgták a zoknijukat, és azokat mindig elhagytuk – legyen az a játszóházban, az autóban, a kanapé mögött vagy éppen a mosógépben.”
„Számtalanszor volt, hogy a szupermarket pénztáránál vettem észre, hogy hiányzik egy zokni, és vissza kellett menni, hogy megkeressük… Vagy egyszerűen csak örökre eltűnt. Így született meg az üzleti ötletem – a szülőként átélt frusztrációimból.”
Miután megrajzolta az első terveket, Natalie a cheltenhami D2M céghez fordult, amely segített a prototípus elkészítésében és a gyártó megtalálásában.
2017-ben már piacra vitte az első termékét.
„Amikor kisgyerekeid vannak, minden lassabban halad, és nem tudsz 120%-ot beletenni egy vállalkozásba, ezért ez tényleg egy szívből jövő projekt lett, amit a gyerekek köré szerveztem” – mesélte Natalie.
Az édesanyát most az angol „Év Innovációja” díjra jelölték.