Család

Változik az MVM online ügyfélszolgálatán a gáz- és áramügyek intézése

Ugyanazon az online ügyfélszolgálaton és applikációban lehet intézni a gáz- és áramügyeket.
2024. Május 23.
(Kép forrása: Getty Images)

Mostantól az MVM minden lakossági ügyfele ugyanazon az online ügyfélszolgálaton és applikációban intézheti gáz- és áramügyeit, ideértve azokat is, akik 2021 szeptembere előtt az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfelei voltak – írja a szolgáltató közleménye alapján a 24.hu.

Az MVM szerint érdemes mielőbb regisztrálni, mert a régi áramügyintézési felületek hamarosan megszűnnek. Nincs külön teendőjük azoknak, akik földgázügyeiket jelenleg is online vagy okostelefonon intézik – őket innentől a már jól ismert felület automatikusan fogadja áramügyintézésre is, írták. Külön regisztrálniuk nem kell, a szokásos belépést követően, amennyiben áram– és földgáz-szerződéseikben megadott adataik megegyeznek, automatikusan hozzáférhetnek áramos felhasználóhelyeikhez is.

Ez azt jelenti, hogy az MVM Next minden lakossági ügyfele az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat online ügyfélszolgálati oldalon, illetve az MVM Next elnevezésű applikációban intézheti gáz- és áramügyeit innentől.

A változással összefüggésben a korábbi ELMŰ-ÉMÁSZ-ügyfeleket kiszolgáló, kizárólag áramügyintézésre alkalmas online felület és az MVM Next EnergiApp hamarosan megszűnik, írja a portál.

Az új funkciók miatt azoknak is érdemes regisztrálniuk az MVM szerint, akik eddig nem online fizették számláikat, mert például nem csak szerződött ügyfélként, azaz a lakás tulajdonosaként, de akár megbízott fizetőként is elérhető a számlák megtekintése és azok befizetés, így bérlőként, vagy családtagjuk helyett is intézhetik az energiaügyeket a felhasználók. A rövid regisztrációhoz az utolsó villanyszámla szükséges. További információ ITT található.