Gyerek

Jó ügyet szolgálnak a Pepco plüssmackói

Bohém ruhába öltöztetett lány maci, illetve nyári kalapos fiú maci várja a segíteni vágyó vásárlókat a Pepco polcain április végétől.
2024. Május 30.
Pepco játékmacik

A plüssök eladásával a vállalat az Ökumenikus Segélyszervezet országosan 3000 rászoruló gyermeket egész évben segítő Kapaszkodó programjához csatlakozik.

A Pepco fontosnak tartja a hátrányos helyzetű gyermekek fejlesztését, illetve felzárkóztatását, és megad minden lehetőséget a velük együttműködő civil szervezetek számára, hogy a legkisebbek – a körülményeikhez mérten – a lehető leggondtalanabb gyermekkort tudhassák magukénak.

Jó ügyet szolgálnak a Pepco játékmackói

A vállalat gyermeknapi kampányában a plüssmacik eladásából befolyó profit száz százalékát az Ökumenikus Segélyszervezetnek ajánlja fel, mely segítségével több felzárkóztató program is megvalósulhat.

Az Ökumenikus Segélyszervezet tevékenységének kiemelt célkitűzése a nehéz körülmények között élő gyermekek támogatása, fejlesztése, felzárkózásuk elősegítése. E tevékenységet foglalja össze Kapaszkodó programjuk, melynek keretében évente több ezer gyermek számára biztosít fejlesztő foglalkozásokat országszerte 22 helyszínen.

„A Segélyszervezet gyermekfejlesztő tevékenységének kiemelt célja, hogy minél több gyermeknek adhasson esélyt a szegénység okozta hátrányok leküzdésére az egész évben zajló fejlesztő foglalkozások és nyári gyermektáborok keretében” – mondta el Juhász Noémi, az Ökumenikus Segélyszervezet vállalati és közösségi kapcsolatok vezetője. „Nagy öröm számunkra, ha egy partner hosszú távon, évről-évre elköteleződik egy terület támogatására, így biztosítva a segítő munka folytonosságát.” – tette hozzá.

Pepco támogatás

A plüssmacikból befolyt összegből a Segélyszervezet két olaszliszkai intézményébe járó gyermekek tanulását, fejlesztését segíti. A Pepco támogatása egyszerre járul
hozzá a Biztos Kezdet Gyermekházba járó 0-3 éves gyermekek korai fejlesztéséhez, valamint az itteni Tanodába járó gyermekek tanulástámogatásához, fejlesztéséhez, összesen mintegy 80 hátrányos helyzetű gyermek hozott hátrányainak leküzdését segítve akciójával.

Jótékonysági programunk a gyermekek fejlesztésére irányul, különös tekintettel a hátrányos helyzetben lévő gyermekekre. Szeretnénk nekik lehetőséget adni egy jobb holnapra. Célunk, hogy a gyerekeknek egy jobb életet biztosítsunk, és felszámoljuk a társadalmi, anyagi vagy akár területi akadályokat.” – mondta el Sylwia Smoluch, a Pepco Senior Corporate Communication és CSR Specialistája.

A Pepco Magyarországon jelenleg több nonprofit szervezetet segít felzárkóztatási programokkal, kulturális eseményekkel, nyári táborokkal és kirándulásokkal azért, hogy a nehezebb körülmények között élőknek is felejthetetlenné tegye a nyári szünetet és megkönnyítse a mindennapokat.

Nyitókép: Pepco Magyarország