Nem sok az olyan szerencsés szülő, aki elmondhatja magáról, hogy a gyereke még egyszer sem hisztizett a boltban bevásárlás közben. Ez az édesanya sem tartozik közéjük…

Az olaszországi Opiterginoban egy családanya két kisgyerekével igyekezett beszerezni az otthonról hiányzó portékákat, amikor 2 és fél éves kislányánál enyhén szólva elszakadt a cérna, és hangos sírásba kezdett.
Ez önmagában cseppet sem rendkívüli esemény, azonban az, ami ezután történt, mindenképpen szót érdemel: a többi kliens annyira elviselhetetlennek tartotta a hisztiző kislány kiabálását, hogy arra kérték a bolt dolgozóit, tessékeljék ki őket. Azok pedig eleget tettek a helytállónak semmiképp sem nevezhető kérésnek.
Panaszt tett az üzletláncnál az anya
Bár a zavarban lévő édesanya mindent megtett azért, hogy elcsitítsa a kislányt, semmi nem használt, és a csöppség vigasztalhatatlanul sírt.
Az üzlet egyik munkatársa nem sokkal később odalépett a tehetetlen anyához, és udvariasan ugyan, de arra kérte, haladéktalanul hagyják el a boltot, mert zavarják a többi vásárlót.
A nő először nem hitt a fülének, de amikor tudatosult benne, hogy nem egy rossz viccről van szó, hátrahagyva a szépen megpakolt bevásárlókocsit távozott a szupermarketből.
Miután hazaért, panaszt tett az üzletlánc vezetőségénél, és arra kérte az ott dolgozókat, hogy legyenek toleránsabbak a kisgyerekes vásárlókkal.
A válasz nem váratott sokat magára: a bolt vezetői azt ígérték neki, hogy ki fogják vizsgálni az esetet, és annak kimenetelétől függetlenül elnézést kértek a történtekért.
Ez mindenképpen örvendetes, ám az édesanya elmondása szerint nem sokat enyhít az elszenvedett sérelmen.
Fotó: Getty Images – FangXiaNuo, Via