
Kép: Getty Images
Az Aldi szeptember 11-én egyhetes rendkívüli leárazást indít szinte valamennyi ruházati termékére és cipőire. Az első nap minden ruha és cipő darabja egységesen 1000 forint lesz, majd napról napra csökkennek az árak: szeptember 12-én 800, 13-án 600, majd 400, 200 és 100 forintért kínálja az áruházlánc a termékeket, míg a hetedik napon, szeptember 17-én 5 forintért lehet új ruhát vagy cipőt vásárolni. A választékban női, férfi és gyerekruhák, kabátok, cipők, papucsok és sportruházati termékek is lesznek.
Minden ilyen nagyon akciót természetesen hatalmas érdeklődés és így komoly roham övez, így most is komoly tömegre számíthatunk.
Miért érheti ez meg az élelmiszerláncnak?
Az ilyen rendkívüli akcióknál gyakori, hogy olyan termékekről van szó, amelyeket nem tudott eddig értékesíteni az adott bolt, valamint ösztönzőleg hat arra is, hogy más termékeket is vásároljunk, foglalta össze a Blikk.
Világszerte nem ritka, hogy egy-egy áruházlánc nyitónapján filléres akciókkal csábítják a vásárlókat. Ez gyakran tömegjelenetekkel is jár, sőt nemcsak arra volt példa, hogy az akció kezdetet előtt órákkal érkeztek már sorban álltak vásárlók, hanem akadtak, akik lesátoroztak a bolt előtt előző éjszaka, hogy biztosan az első között jussanak hozzá a leértékelt darabokhoz.