Lloyd Devereux Richardsnak tizennégy évébe telt, mire megírta Stone Maidens (magyarul: Kőleányok) című regényét. A könyv tizenegy évvel ezelőtt jelent meg, de csak most lett bestseller, ez pedig annak köszönhető, hogy a szerző lánya a TikTok-on kezdte reklámozni a regényt.
Marguerite egy videót tett közzé a TikTokon, hogy megmutassa a világnak az apját és a regényét. Egyszerűen csak azt remélte, hogy a TikTok segítségével kicsit többen olvassák majd el a művet.
A videót azóta több mint 47 millióan látták, és Lloyd Richards az elmúlt közel egy évtizedben szinte semmilyen eladással nem rendelkező könyvéből az Amazon első számú könyvének szerzőjévé vált.
“Nagyon hálás vagyok neki és mindenkinek – fogalmazott Lloyd Richards a Today műsorában. “A lányom és az ő szeretete és támogatása nélkül ez nem történhetett volna meg“.
Marguerite elmondta hogy úgy nőtt fel, hogy az apja mindig írt. „Egész nap dolgozott, hazajött, vacsorázott velem és a testvéreimmel, időt töltött velünk, és írt” – magyarázta a büszke lány. “Amikor megjelent a könyve, annyira izgatottak és büszkék voltunk rá!”
A következő tizenegy évben, folytatta Marguerite Richards, nem volt ok olvasója apja regényének, de elmondása szerint apja nem csüggedt, mindig pozitív maradt. “Sőt, folyamatosan írt továbbra is” – tette hozzá.
Így amikor édesapja befejezte regényének folytatását, Marguerite Richards azt mondta, hogy ez meghatotta, de egyben összetörte a szívét, mert “senki sem olvasta az első könyvét”. Ekkor fordult a TikTokhoz.
“Csak úgy csináltam egy videót anélkül, hogy az apám igazán tudott volna róla, és feltettem” – magyarázta. “Abban a reményben, hogy néhány ember elolvassa az első könyvét.” Végül annyian elolvasták, hogy a könyv bestseller lett.
Így reagált Lloyd Richards az elképesztő sikerre:
Forrás: today.com