Kocsis-Vitkó Tibor tapasztalt buszvezető, aki tényleg szívvel-lélekkel végzi a munkáját. Ezért is érinti rosszul, amikor az utasok panasszal élnek, az utóbbi időben pedig megsokszorozódott a kellemetlen helyzetekről beszámoló visszajelzések száma.
Mém lett a rosszul várakozó utasokból
A művészi vénával és jó humorérzékkel megáldott buszsofőr ezért úgy döntött, hogy egy rajzon szemlélteti, hogy lehet elkerülni azokat a kellemetlen meglepetéseket, amelyek miatt sokan úgy érezhetik, cserben hagyta őket a menetrendszerint érkező buszok vezetője.
„Tisztelt utasaink!
Értesülésünk szerint panaszok futottak be arra, hogy az autóbuszvezető nem állt meg a kijelölt megállóban és vette fel a várakozókat.
A problémát sikeresen kivizsgáltuk és az alábbi döntést hoztunk:
Utasaink figyelmét felhívjuk, hogy a megállóba ne tessék bújócskázni. Amennyiben buszra várakozik, azt a kijelölt helyen tegye és ne több tíz méteres körzetében, esetleg a váró takarásában vagy éppen mögötte!
Az egyszerűbb tájékozódás érdekében elkészült egy példa ahol Béla kollégánk prezentálta a helyes várakozást. Segítségére volt Enci, aki pedig a helytelen távolságot mutatta be.
Köszönjük a segítséget!”
– mellékelte szemléltető ábrájához Tibor, aki buszvezetőként is tudja, mennyire rossz, amikor valaki annak ellenére lemarad a buszról, hogy időben kiért a megállóba.
Fotó: Facebook – Kocsis-Vitkó Tibor