Család

Állítja az anyuka: megtartotta a futár a házhoz rendelt bevásárlás felét

Az anyuka a három gyerek és a munka mellett rendszeresen élt az online bevásárlás lehetőségével, a legutóbbi rendelés azonban nagyon rosszul végződött.
2024. Január 20.
Bevásárlás házhozszállítása

Kat, akinek az utóbbi időben bevett szokásává vált, hogy online intézi a család nagybevásárlását, mindig úgy időzítette a kiszállítást, hogy péntekenként, a munkából hazaérve már az ajtó előtt várják a virtuális kosárba helyezett portékák.

Legutóbb azonban nagyon kellemetlen meglepetés fogadta: a megrendelt ételeknek csak a felét találta meg, ami annyira felbőszítette, hogy azonnal posztolt is egy indulatos videót a TikTokon.  

Konkrét bizonyítékok nélkül vádaskodott

Mint mondja, máskor is előfordult már, hogy egy-egy termék nem volt készleten, így azokat nem szállították ki, ilyenkor azonban az árukat sem vonták le a számlájáról. Most minden tételt kifizettettek vele, a rendelésnek mégis csak a fele ért célba.

Az eset önmagában is dühítő, de az anyának jó oka van arra, hogy majd’ felrobbanjon a dühtől: lába kélt az autista gyermekének vásárolt pelenkának és a nyugodt alvásához szükséges melatoninnak is, ami nélkül igazi tortúrává válnak az estéik.

„Tudom, hogy nehéz időket élünk, mindannyiunk számára erőt próbáló ez az időszak, de amikor elemelted a dolgainkat, eszedbe juthatott volna, hogy én is keményen megdolgozom a pénzemért” – fakadt ki Kat, aki nem volt rest az ügyfélszolgálathoz fordulni.

Itt rendkívül segítőkészen álltak ugyan a történtekhez, a megoldás azonban egyáltalán nem volt kedvére való: mint mondták, 10 munkanap az átfutási idő, hogy visszakapja a pénzét, amitől teljesen kiakadt. „Amikor vásárolok, a másodperc tört része alatt levonják a pénzt a kártyámról, a visszafizetéshez viszont 10 munkanapra van szükségük? Mégis mit gondolnak, hogy tudom nélkülözni egy teljes nagybevásárlás árát ennyi ideig?” – dühöngött.

A kommentelők nem kímélték az anyukát, aki lopással vádolta a futárt: többen a fejéhez vágták, hogy ha időhiányra hivatkozva nem intézi maga a bevásárlást, hogyan juthat ideje videós tartalmak készítésére, mások pedig azt mondták, hogy nagy hiba konkrét bizonyítékok nélkül vádaskodni. „Simán lehet, hogy adminisztrációs hiba történt és a csomagod egy része valaki másnál kötött ki. A futár ilyen esetben teljesen ártatlan!” – írta az egyik hozzászóló.

Nyitókép: Getty Images, Forrás: Via