A program célja, hogy szakemberek segítségével felhívja a nyilvánosság, főleg a szülők és pedagógusok figyelmét a napvédelem fontosságára, és a magyarországi óvodákat pályázat útján naptejekkel támogassa. A Garnier Ambre Solaire, a MelanomaMobil és az Egyszervolt – a Magyar Gyermekkultúráért Közhasznú Alapítvány együttműködő partnerként a program mellé álltak.
A dm törzsvásárlói active beauty pontjaik felajánlásával támogatták az óvodások napvédelmét. Ennek eredményeképp 55 ezer gyermek számára tudott a drogéria egész nyárra elegendő naptejet biztosítani a programba jelentkezett és pozitívan elbírált intézményeknek. A nyertes óvodák 50 db naptejet, kifestő füzeteket, és egy oktató társasjátékot kapnak ajándékba, aminek a segítségével valóban gyerekjáték megtanulni, és megtanítani a helyes napvédelem alapjai.
A drogérialánc ezúton is köszönetet szeretne mondani törzsvásárlóinak, hogy pontadományaikkal hozzájárultak a kezdeményezés sikeréhez!
A nyertes óvodák és a legkreatívabb pályázati anyagok listája a www.napgyermekei.hu oldalon érhetőek el.