Szisztematikusan!
Ha egyszer a végére akarsz érni, indulj el a lakásban, és egy szuszra szedj össze minden ruhát/játékot, amiről úgy véled, már nem lesz rá szükségetek. Egyszerűbb leülve szelektálni a holmikat, mint ide-oda szaladgálva, mikor az újabb és újabb cuccok lelőhelye eszedbe jut.
A realitás talaján!
Nyilván te is vásároltál már hasonló módon. Mikor nekiállsz átnézni az eladnivalódat, gondolj arra, te megvennéd-e az adott állapotban. Ha nem, inkább pakold el, vagy add oda a védőnőnek, rászoruló családok még örülhetnek neki!
Piacképesen!
Ha igazán profin akarsz indítani, a hirdetésed feladása előtt körbeszimatolsz, hirdetnek-e hasonló jellegű, minőségű termékeket, és van-e rájuk kereslet. Az igények felmérésével sok felesleges kört spórolsz meg magadnak!
Objektívan!
Minden egyes darabnál tedd a kezed a szívedre: ha nem szakadt, nem törött, nem agyonhasznált, nem foltos, nyugodt lelkiismerettel tudod meghirdetni. Érdemes mindent, ami szép állapotban van, márkás, viszonylag divatos, újszerű, lefotóznod, és feltenned a netre, nagy eséllyel vevőre talál.
Logikusan!
Vannak termékek, amelyeket az év bizonyos szakában nem, vagy csak az ára töredékéért tudnál értékesíteni. A húsvéti nyuszinak, Mikulásnak, Halloween-töknek, farsangi jelmeznek, télikabátnak, bundazsáknak, homokozójátéknak, felfújható medencének szezonja van, eladásukat érdemes az aktuális évszakhoz igazítani. Viszont a 62-es bodykat vagy a „kinőtt” bébicsörgőket bármikor piacra dobhatod.