Georgina Munday, a 44 éves ápolónő rettentően megijedt, mikor észrevette, hogy a számlájáról csaknem 1 millió forintnak megfelelő összeg hiányzik. Mint kiderült, 10 éves lánya verte el a pénzt mobilozás közben.
Először azt hitte, hogy csalás áldozata lett, később azonban kitisztult a kép: kiskamasz lánya töltött le a telefonjára egy alkalmazást, amivel kiegészítőket és szuperképességeket vásárolhat magának minden felhasználó, ha a zsebébe, vagy jelen esetben az anyukája bankszámlájához nyúl.
Apránként tűnt el a hatalmas összeg
A kislány sem egyben játszotta el ezt a feledtébb nagy összeget, hanem kisebb, 7-8.000 forintos tételekből adódott össze. A pánikba esett anyuka a bankjától és a mobilszolgáltatójától is próbált segítséget kérni, de nem jutott egyről a kettőre. „Nagyon nehéz időszakot élek, jelenleg nincs munkám. Talán még sosem volt ennyire stresszes az életem, ezért eshetett meg, hogy nem figyeltem kellően a lányomra” – magyarázta az édesanya, aki végső elkeseredésében a BBC-hez fordult.
Miután a tévécsatorna foglalkozni kezdett az üggyel, az asszony bankja mégis jobb belátásra tért, és visszatéríti a játékra fordított összeget. „Amikor ezt meghallottam, nem tudtam abbahagyni a sírást örömömben! Hatalmas kő esett le a szívemről” – folytatta az anyuka, aki minden szülő figyelmét szeretné felhívni arra, hogy tartsa rajta a szemét a gyerekein. Mint mondta, ez az applikáció először teljesen ártalmatlannak tűnt, aztán mégis felemésztette a család minden tartalékát.
Forrás: Via, Fotó: Getty Images