Ezt ő igencsak nehezményezte, ezért megosztotta a történteket egy kedvelt közösségi oldalon. Az ausztrál anya azt mesélte, hogy két gyerekkel állt sorban a kasszánál, amikor az egyikük lehányta saját magát és a padlót.
„Nagyon kellemetlenül éreztem magam, de a gyerekek miatt próbáltam úgy tenni, mintha semmi különös nem történt volna. Igyekeztem minél gyorsabban rendbetenni a kisfiamat, majd elnézést kértem a pénztárostól és jeleztem, hogy hívnia kellene egy takarítót. Erre teljesen kikelt magából és azt mondta, hogy nekem kell felmosni a hányást” – kezdte a beszámolót.
Figyeltette a biztonsági őrrel
Mivel nem akart konfliktusba keveredni, sietve eleget tett a felszólításnak, de nagyon zavarta, hogy közben nem tudott rendesen a gyerekeire figyelni, amire nagy szükség lett volna, a bolt ugyanis egy forgalmas út mentén található, ők pedig karnyújtásnyira voltak a kijárattól. „Ekkor a kasszás jó hangosan odaszólt a biztonsági őrnek, hogy tartson szemmel, hogy rendesen feltakarítok-e” – folytatta a sztorit.
Az 5 és a 2 éves gyerek türelme közben egyre fogyóban volt, így az ő nyűgösködésük is nehezítette a helyzetet. Az anyuka, aki nagyon megalázónak érezte a dolgozók viselkedését, fontolgatja, hogy panaszt tesz az üzlet ellen, előtte azonban kíváncsi volt az internetezők véleményére.
Panaszt akar tenni
A hozzászólások nem várattak magukra sokat, a kommentelők pedig neki adtak igazat. „Én is egy bevásárlóközpontban dolgozom és nagyon sok beteg klienshez volt már szerencsém. Egyszer sem fordult meg a fejemben, hogy velük takaríttassak fel egy-egy ilyen baleset után!” – fűzte hozzá az egyikük, aki szerint a minimum, hogy hangot adjon a sérelmeinek az édesanya.
Forrás: Via, Fotó: Nyitókép