A BBC szerint 2022 és 2023 között több mint kétszeresére nőttek a globális eladások, nemrégiben pedig megnyitott az első hivatalos tamagocsi üzlet az Egyesült Királyságban – írják.
A modern tamagocsi nem ugyanaz, mint az 1990-es évek játéka volt. A portál cikke szerint még mindig ugyanúgy néz ki – egy rikító színű tojás, egy kis digitális képernyővel és gombokkal –, de a játéknak több funkciója van. A márka menedzsere, Priya Jadeja elmondta a portálnak, hogy az új játékkal már kapcsolatba lehet lépni a barátokkal, lehet játszani Wi-Fi-n, és le lehet tölteni különböző eszközöket.
A virtuális kis kedvencet hivatalosan 2019-ben kezdték ismét forgalmazni az Egyesült Királyságban, és mind az idősebb és fiatalabb korosztályban is vásárolják. A márka menedzsere elmondta a portálnak, hogy: „Amikor újraindítottuk, azt gondoltuk, hogy ez egy nagyon Y generáció-fókuszú újraindítás lesz. De olyan gyerekeknél is elterjedt, akiknek még soha nem volt ilyenük – nagyon izgalmas látni, hogy használják”.
Nem a tamagocsi az egyetlen nosztalgikus játék, ami visszatért a piacra: tavaly jelentették be a szintén az 1990-es években népszerűvé váló Furby megújult változatát – erről korábban ITT írtunk.