A dm „Nap gyermekei” néven meseíró pályázatot hirdet magyarországi óvodák számára, melynek célja, hogy szakemberek segítségével felhívja a nyilvánosság, főleg a szülők és pedagógusok figyelmét a napvédelem fontosságára, és a magyarországi óvodákat naptejekkel támogassa.
A dm és az az Egyszervolt a Magyar Gyermekkultúráért Közhasznú Alapítvány várja olyan magyarországi óvodák jelentkezését, akik azonosulni tudnak „a Nap gyermekei” program célkitűzéseivel, gondot fordítanak a gyermekek megfelelő napvédelmére, és szívesen vennék ehhez mind a termékbeli, mind pedig a szakmai támogatást. A Garnier Abre Solaire márka, és a Melanoma Mobil együttműködő partnerként szintén a program mellé álltak.
A dm Kft. és partnerei maximum 400, a pályázati kiírásban szereplő kritériumoknak megfelelt óvodának biztosítja a késő tavaszi, nyári óvodás időszakra a gyermekek napvédelméhez szükséges naptejeket, valamint oktató anyagokat, játékokat. A pályázaton első helyezést elérő intézmény egy melanoma szűréssel egybekötött napvédelmi családi napot nyer, ahol szülők, és a gyerekek játszva, együtt ismerkedhetnek meg a helyes napvédelem alapjaival.
Az óvodák a www.napgyermekei.hu oldalon érhetik el a részletes pályázati kiírást, és itt került kialakításra az online jelentkezési felület is, ahol az érdeklődő óvodák 2015. március 2. és április 1. között elküldhetik pályázatukat. A nyertes óvodák listáját szintén az oldalon hozza majd nyilvánosságra a drogéria. A döntés várható időpontja 2014. április 10. Az óvodák a pályázatról bővebb információt kaphatnak a [email protected] e-mail címen, vagy H-P 8.00-17.00 között a +36-20-526-82-92 telefonszámon.
„Büszkék vagyunk rá, hogy kezdeményezésünket 2014-ben a CSR szakmai is elismerte, és a CSR Hungary 2014 elismeréssel díjazta Közös ügyek közös felelősség kategóriában”- nyilatkozta Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.
Forrás: dm-Drogerei Markt