Nagyon úgy tűnik, hogy a kamaszoknak ők hitelesebbek, mint a celebek, de az is lehet, hogy bárki másnál is. Sőt, nem is csak a kamaszoknak: az influensuerek üzleti tevékenységeik alapján eredményesebbek és lassan a szponzorált tartalmaik gázsija is magasabb.
A Forbes állított össze egy influenszer listát, sokféle szempontot vettek figyelembe(pl. követőbázis, közösségi médiás aktivitás, szponzorált tartalom, kommentek milyensége), majd iparági szakemberek értékelték és így alakult ki a végső sorrend.
Az első helyen a TheVR áll: tíz éve létezik a duó, mára nyolc csatornával, több mint hárommillió feliratkozóval, és profi stúdióval rendelkeznek. Nekik van az egyik legelkötelezetebb közönségük. Kezdetben a virtuális valóságra és VR játékokra koncentráltak, mára már az egész gamer világot lefedik.
Hol érheted el? YouTube, Twich
A második a Pamkutya lett, a testvérpár Márk és Norbert több tízmilliós nézettségű slágerparódiák után, utazós-tudományos videókat készít.
Hol érheted el? YouTube
Az extravagáns Whisperton pörgős tartalmai az egyik legeredményesebb tartalomgyártóvá tették, ő az egyik legmegosztóbb szereplője a listának.
Hol érheted el? TikTok
Épp csak lecsúszott a dobogóról Abosi Barna, aki gaming tartalmakkal kezdte pályafutását, de ma már szinte bármilyen tartalommal jelentkezik.
Hol érheted el? YouTube
És ha már a felvezetőben feltettük a kérdést: Viszkok Fruzsit gyakran az influenszerek királynőjének is nevezik, ő még gimnazistaként kezdett tartalmakat gyártani. Mára kicsit kevésbé tudja aktivizálni a közönségét, de ez még mindig elég volt neki a 9.hely megszerzéséhez.
Hol érheted el? YouTube
A teljes lista itt elérhető.
Forrás: forbes.hu