Állatos activity
Egy remek játék, ha több gyerek is együtt játszik, például a tesók és az unokatesók. A szabály ugyanaz, mint az ismert kitalálós mutogatós játéknál, de itt állatfigurákat rajzoljatok fel/nyomtassatok ki papírokra, amikből húzni kell.
Melyik állat vagyok én?
Ne dobd ki az állatképeket, amiket az előző játékhoz készítettetek. Mindenki húzzon egy kártyát, és mutassa meg a többieknek úgy, hogy ő maga ne lássa. Üljetek körbe, és mindenki egymás után tegyen fel egy-egy kérdést, ami közelebb viszi ahhoz, hogy melyik állat ő. Például: a tengerben élek? Tudok repülni? A házban is élhetek?
Utánozd az állatot
Szintén legyen nálatok egy kupac állatos kártya. Mindenki fogjon néhányat a kezébe, majd valaki mutasson fel egyet ezek közül. Mindenki kezdjen el úgy mozogni, olyan dolgokat tenni, olyan hangokat adni, mint az adott állatok. Időnként mindig mutasson fel valaki egy kártyát, és váltsatok, és jelenítsétek meg azt az állatot.
Állati kirakós
Nyomtass ki többféle állatról képeket, ugyanakkora méretben, majd vágd fel a papírokat három csíkra. Fordítsd lefele az összes sávot, majd keverd jól össze. A játék úgy zajlik, mint a klasszikus memóriajáték, de kettő helyett egyszerre három sávot kell felfordítani. Ha megvannak ugyanannak az állatnak a részei, állítsa össze a képét a megtaláló. Kinek lesz több állatkája?
Állatos tánc
Indíts el egy lejátszási listát, majd mondj egy állatot, vagy adj egy állathangot. Kezdjetek el úgy táncolni a zenére, amelyik állatról szó van, mozogjatok úgy a zenére, ahogy ő tenné. Ezután váltsatok, és a másikótok válasszon egy állatot. Kombinálhatjátok a játékot szobortánccal is: amikor megáll a zene, mindenkinek meg kell állnia, mint egy (állatos) szobor.
Állatos árnyjáték
Sötétítsetek be, majd egy zseblámpa segítségével mutassatok egymásnak különböző árnyékokat, amikkel jelenítetek meg. Készíthettek papírból árnybábokat is, a kedvenc állatos mese karaktereivel, amiket rögzítsetek hurkapálcákra. Játsszátok el ezekkel a történetet.
(via)