A Hallmark 2019-es Anyák napi reklámja megosztása után közel 3 millió megtekintést ért el, de később is felkapta újra a közösségi média.
A videó jóval több, mint egy reklám, őszintén megmutatja, milyen édesanyának lenni, a sírással, a multitaskinggel, a rendetlenséggel együtt, és azzal az egyszerre boldog de szomorú dologgal, hogy látod a gyerekeket felnőni.
A reklámban végigkövethetjük egy édesanya mindennapjait, onnan, hogy a kisgyermekei a földre ledobott ételt próbálják megenni, vagy a kádban fürdeti őket, egészen addig, amíg a gyerekek kamaszok lesznek, majd később a lánya maga is édesanyává válik.
Erősen ajánlott zsebkendővel a kézben nézni, könnyfakasztó videó, amit a narráció is erősít:
“Lesz egy nap, amikor utoljára hordozod a gyermeked a csípődön. Lesz egy nap, amikor utoljára készítesz a kádban hab-szakállat, olyan nap, amikor már nem úgy köszöntenek, mint egy hőst, és nem lesz részed abban a kiváltságban sem, hogy az esti alváshoz a szobájukba kísérd őket. Semmi sem tud felkészíteni ezekre a napokra.”
Amikor pedig a történetben szereplő édesanya lánya maga is anyuka lesz, a következő mondat hangzik el: “És semmi sem tud felkészíteni arra a napra, amikor végre megértik, mennyire szereted őket.”
(Forrás: mother.ly)