A szülői léthez hozzátartozik egy egészséges mértékű aggódás: rendesen vesz-e levegőt a baba alvás közben, miért nem beszél még, árt a fogainak, ha szopja az ujját. Arra azonban nem számítunk – és nem is kéne így lennie –, hogy más szülők ítélkeznek, no nem a nevelésünk, hanem a babakocsink márkája miatt. Egy édesanyával éppen ez a helyzet esett meg, amit egy TikTok-posztban meg is fogalmazott.
– Soha nem gondoltam volna, hogy egy babakocsi miatt leszek megosztó – fogalmaz Brooke. Egy állatkerti séta kapcsán tapasztalta meg mások elítélését, lenézését azért, mert a babakocsijuk nem márkás. A szomorú az, hogy a kommentek alapján Brooke esete egyáltalán nem egyedi.
– A minap elmentem a parkba és nem viccelek, minden szülő márkás babakocsiban tolta a gyerekét, kivéve engem. Megbámultak.
Valaki azt is felveti, hogy rettentő drágák ezek a trendi, márkás, luxus babakocsik (Magyarországon 600 ezer forintért is árulnak babakocsit) és biztos abban, hogy egyáltalán nem telik rá mindenkinek. – Képesek eladósodni egy babakocsi miatt – fogalmazta meg egy kommentelő.
Mások arra hívják fel a figyelmet, hogy mindez pazarlás, egy gyerek biztosan nem használ el egy babakocsit, így az továbbadható testvérnek, unokatestvérnek, barátoknak. Ameddig biztonságos a babának az eszköz, addig használható, és nem túl lényeges szempont a színe vagy a márkája. És így még a környezetünkkel is jót teszünk.
forrás: parents.com